úterý 20. června 2017

Osobní zázrak z nebes

Už je to delší doba, co jsem něco psala, mám za sebou přijímačky na střední (dostala jsem se), ukončení devítky (prolezla jsem), a hlavně hroznou spoustu knížek (hodně z nich několikrát). Z těch nových to u mě vyhrála určitě Koruna, závěrečný díl Selekce. Konec sice nedopadl podle mých představ a postava Eadlyn je mi docela nesympatická (no co, America je prostě America), ale jinak je knížka velice povedená a hlavně má tu nejhezčí obálku z celé série.
Další knížka, na kterou bych chtěla upozornit, je Podsvětí, kterou byste neměli číst, pokud bydlíte v Praze, jediný způsob, jak se dostat do školy/práce/knihkupectví, je metro, a máte strach ze tmy. U mě platí všechny z těchto tří věcí, takže pokaždé, když jedu metrem (min. 2x denně), a zrovna nemám nos zabořený do knížky (snažím se, aby tahle situace nikdy nenastala, ale někdy se to prostě nepovede), paranoidně se rozhlížím po celém vagonu a okolních stěnách tunelu, jestli někde není něco podivného. Každopádně, určitě to stojí za přečtení, za delší dobu knížka od českého autora, co se opravdu povedla.

Jinak, je fajn postěžovat si s někým, kdo četl stejnou knížku jako vy, a taky je nespokojený s koncem. Já jsem včera našla na facebooku mojí budoucí spolužačku Annu, která je stejná knihomolka jako já, četly jsme stejné knížky a k tomu máme obě dvě blog o knížkách. A to už ani nezmiňuji lásku ke Kočičím kavárnám. Celé dopoledne jsme strávily chatováním o Selekci, Skleněném trůnu, Tygří sáze...A o spoustě dalších knížek. Shodly jsme se, že jsme se hledaly tak dlouho, až jsme se našly, a když jsme se potom našly i na instagramu a zjistily jsme, že obě máme blog o knížkách, Anna mi řekla, že jsem "její osobní zázrak z nebes". Proto ten nadpis článku, a také se tímto omlouvám za krádež slovního spojení, na které jsem nepřišla sama. V pondělí se máme potkat na naší nové škole na burze učebnic, takže počítám s tím, že místo toho, abychom se soustředily na oficiální důvod naší návštěvy, celou dobu budeme mluvit o knížkách. Rozhodně sledujte naše instagramy https://www.instagram.com/elli_knihomolka/ https://www.instagram.com/annainword/ a náš nový hashtag #setkanidvoubloggerekcobudouspoluzacky. A určitě navštivte její blog http://annakrat.blog.cz/. Včera mě zmínila v článku Euforie alkoholika, což mě hrozně potěšilo, pro bloggera neexistuje lepší pocit, než když se o něm někdo zmíní ve svém blogu. Možná jenom ten, když si s dotyčným bloggerem můžete celé hodiny psát o věcech, o kterých normálně jenom vedete jakýsi e-monolog.



Když už mluvíme o skvělých pocitech, zrovna sedím na balkoně, protože venku konečně přestalo být nedýchatelno, píšu článek, chatuju s mojí knihomolskou kámoškou a dívám se na přebaly těch nejkrásnějších knížek, které mám doma (ano, uhodli jste, je to galaxy přebal, konkrétně série Loď mezi hvězdami, a jsou tu kvůli fotce na instagram, protože jsou tak krásné, že je musím sdílet s celým světem). Taky jsem dneska lítala po Neoluxoru (stejně jako každý den před odpoledkou) a přečetla jsem skoro celou Tygrovu plavbu. Prostě super den, který hodlám zakončit, ano, koncem Tygrovy plavby a začátkem Tygrova osudu. Taky asi neodolám a budu celý večer projíždět internetové stránky Neoluxor, Knihy Dobrovský, Martinus.cz, MegaKnihy.cz a spoustu dalších, jestli náhodou někde nenajdu knížku Eragon, v češtině, s pevnou vazbou, a pokud možno aby mě to nestálo všechny peníze. Protože je přeci hrozně fajn, když vám táta přinese knížku, o které si myslí, že vám udělá radost, ale jejda, on je to 4. díl nějaké série, o které jste slyšeli asi dvakrát v životě (aha, co mi to asi ještě připomíná... -kdo četl starší články, pochopí). Momentálně to vypadá tak, že mám doma 2., 3., a 4. díl, a nemůžu si je přečíst, protože pořád nemám ten první. Já vím, že si to můžu přečíst v pdf verzi, nebo se podívat na film, ale tím by pro mě celá série ztratila kouzlo, takže si radši počkám.

2 komentáře:

  1. Teď se mi sice smazal celej komentář, ale neboj, já to zmáknu znovu ����
    Vůbec nevím, kde mám začít. Vždycky se snažím k článku vyjádřit se vším všudy (což většinou zabere hromadu času), ale nikdy nevím, kde mám úplně začít. Ale jelikož jsem tak moc dojatá tím, žes mě v článku zmínila, tak začnu právě tím.

    Ale ty jsi skutečně můj osobní zázrak z nebes!������❤
    Totiž, na základce jsem nebyla/nejsem moc šťastná, ty lidi tam bych nejraději hodila do vroucího kotle a ještě přikládala�� A bála jsem se, že na střední by se to mohlo opakovat (i když jsem se strašně modlila za to, aby ne). A ono se stane to, že mi tě andělé pošlou až z nebes (ono to působí, že jsem nějaká fanatická věřící, ale nejsem��) jako takový odškodnění za to, co mi to nadělili za lidi na základce. Když jsem se tebou dneska normálně chlubila kamarádce, říkala, že mi tě tiše závidí��❤
    Krom toho, jsi asi první člověk, co mě v článku označil jako Annu. Většinou mi blogeři říkají nebo mě v článku zmiňují jako Aničku. Jako ne, že by mi Anička vadila, ale Anna je takové knižní a mám to zkrátka ráda����
    Ta burza učebnic bude supr! Teda, ono to asi nakonec dopadne stejně tak, že peníze na učebnice použijeme jako platbu v nějakém knihkupectví����
    Znám tě dva dny a už jsem si tě zamilovala�� Je mi jasný, že ty čtyři roky na škole budou legendární a naše instagramy budou zahlceny fotkami s naším hashtagem - který bude jednou mnohem víc používaný, jak hashtagy #vicecasunacteni a #bookstagram ����❤

    Eragona jsem nečetla, ale chtěla bych ho zkusit. Ale furt se k tomu tak nějak ostýchám. Téma Draci mě nikdy moc nebrali, takže jsem furt na vážkách. Ale ty obálky! A ty mapičky uvnitř! To jsou moje plusové body, proč si musím jednou Eragona přečíst����

    Ale jinak tě chápu s těmi "nedokoupenými" sériemi. Já jsem si třeba na Světě knihy musela kupovat Dvůr trnů a růží (1. Díl), i když jsem ho už četla, ale měla ho půjčený z knihovny. Nechtěla jsem mít doma totiž jen druhý díl, ale prostě celou sérii. Je to hrozná úchylka��

    Supr článek �� Já mám takovýhle styl nejraději��

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S těma penězma na učebnice který utratíme někde v knihkupectví tě beru za slovo!😁 Taky jsem si tě za ty dva dny hrozně zamilovala❤️ Ten hashtag bude úplně všude❤️ A je vidět, že máš tenhle styl nejradši, načerpala jsem inspiraci právě u tebe❤️ Moc ti děkuju za tenhle komentář, ani nevíš jak moc mě to potěšilo, tím víc, že ti to natolik stálo za to, abys to psala dvakrát😍 Máš pravdu, ty 4 roky budou legendární😍❤️❤️❤️❤️❤️

      Vymazat