čtvrtek 2. listopadu 2017

Kafe

Protože o tom, jak potřebuju kafe, píšu v každém druhém článku. Protože kafe je láska mého života.
Zaslouží si vlastní článek.
Zrovna teď máme ve škole projektový týden. Jsem v projektu s názvem Praha - ráj železničních cestovatelů. Čekali byste, že budeme jezdit vlakem po Praze. Omyl. Nejdelší cesta vlakem, jakou jsme absolvovali, trvala 10 minut. Jinak jsme se v podstatě procházeli po lese. Bylo to super hlavně včera, když bylo asi 5 stupňů nad nulou, pršelo, a my jsme jeli na výlet do Prokopského údolí. Chození v těchto podmínkách, když navíc každé dvě minuty uklouznete po blátě, rozhodně doporučuji. Ale být v téhle projektové skupině má i výhody. Když profesor řekne, že budeme mít rozchod v 1, máme rozchod v 10 a můžeme jít domů. Když řekne, že budeme mít rozchod v půl třetí, máme rozchod ve 12 a můžeme jít domů. A když vám řekne, že máte přijít do školy v 10 a vy přijdete ve čtvrt na dvanáct, nikomu to nevadí.
Teď (v 11:39) jsem už celých 26 minut ve škole. Jo, vstávání ve čtvrtek v 10 hodin dopoledne by mělo být povinné.
Na druhou stranu, když nedokáu přijít včas do školy ani na jedenáctou, už je něco vážně špatně. O tom se ještě někdy musím rozepsat.
Aspoň, že tady v podstatě nic neděláme - to se asi dá uhodnout podle toho, že píšu tenhle článek. Dnes jsme měli na programu dělání prezentace o tom, jak a kam jsme cestovali. Když jsem přišla do školy, ta prezentace už byla hotová. Určité výhody to chození pozdě má.
A protože když jsem vcházela do školy, bylo mi jasné, že nemusím vůbec pospíchat, protože tenhle projektový týden je nutné jedině stihnout vlak, tak jsem si šla ještě koupit kafe. Nemůžu nemilovat školu, která má automat na kávu. A protože jsem mrcha, přidávám na instastories fotku s tím, jak píšu na blog, s kafem v ruce. Ukřižujte mě za to.
Taky už bych mohla tenhle článek konečně dopsat, místo kontrolování instagramu (nic se tam neděje, asi se všichni učí) nebo messengeru (nikdo se o mě nezajímá). A potřebuju další dávku kofeinu, jinak až do večera nepřežiju. Tady ve škole končíme asi ve 2 (no, uvidíme, jestli to bude jako v předchozí dny, za chvíli půjdeme domů). Odpoledne jdu na trénink. Pro ty, co mě znají - opravdu jdu na trénink. Možná tam nedorazím úplně včas, ale rozhodně se tam ukážu (abych mohla aspoň předstírat, že trénuju).
Už to ukončím, skončili jsme a jdeme domů. Je 12:18. Strávila jsem tady 65 minut. A teď jdu ještě domů spát. Dobrou noc a užijte si to ve škole.

Žádné komentáře:

Okomentovat