neděle 5. února 2017

Kafe a cigárko

Až se mě někdo zeptá na mojí inspiraci, odpověď už mám připravenou. Rozhodně Kafe a cigárko. Úspěšný blog a ještě úspěšnější knížka.
O blogu jsem hodně slyšela a chtěla jsem si ho hrozně přečíst, ale vždycky jsem na to zapomněla. Potom jsem dostala knížku, hned jsem si jí přečetla a začala jsem litovat, že jsem si už dávno nenašla ten blog.
Nejenom že obsahuje neuvěřitelně zajímavé informace z hereckého světa, ale i vtipné historky, u kterých jsem se já osobně válela smíchy po zemi.
Takže poté, co jsem si už popáté přečetla knížku, jsem se konečně dostala k tomu, abych se podívala i na samotný blog. A ke svému zklamání jsem zjistila, že mezitím Marie Doležalová přestala psát. Málem jsem zanevřela na celý svět herectví, ale potom jsem objevila nový blog: Po kafi a cigárku. Právě se chystám si ho přečíst (varování: přečtu si ho zřejmě až vyjde jako knížka :D), tak doufám, že bude alespoň podobně dobrý, jako bylo Kafe a cigárko, a i když nepředpokládám, že se bude točit kolem herectví, snad se i u tohoto blogu budou čtenáři bavit.
Jinak Kafe a cigárko doporučuji všemi deseti, opravdu je to zajímavé a zábavné a rozhodně se zasmějete. Dobře se čte, až tak dobře, že jsem si to ani neuvědomila, a už jsem měla za jeden večer přečtenou celou knížku.
V knížce jsou také úžasné komiksy, které...no, přečtěte si to radši sami.

Žádné komentáře:

Okomentovat