sobota 18. února 2017

Tygrovo prokletí

Tygrovo prokletí jsem si nejdřív půjčila od kamarádky, protože mě na první pohled zaujala obálka knihy, na které je zobrazen nádherný černo-bílý tygr. Hned jak jsem ji začala číst, úplně mě vtáhla do děje, a vůbec jsem si neuvědomila, kolik jsem toho přečetla, dokud mi nezbývalo asi 50 stránek do konce. Je to neuvěřitelně poutavé a zajímavé.
Sedmnáctiletá Kelsey se jednoho dne rozhodne jít na brigádu do cirkusu, kde se začne starat o tygra jménem Ren. Jednoho dne se objeví tajemný starý muž, který Rena koupí a chce ho odvézt do Indie, země, ze které on i tygr pochází. Požádá Kelsey, aby tygra doprovodila do Indie, aby si tam díky ní lépe zvyknul. Odjedou do Indie, kde Kelsey zjistí, že Ren je ve skutečnosti princ, který je zakletý do podoby tygra už 300 let. Může se proměnit zpět v člověka, když společně zlomí kletbu, což je smrtelně nebezpečné a navíc to může trvat i několik let.
Asi znáte seriál Upíří deníky. Tato knížka má v podstatě dost podobný příběh. Představte si Elenu, Stefana a Damona. Kelsey je jako Elena, Ren je jako Stefan a Kišan je jako Damon. (Ren má mladšího bratra jménem Kišan, který je opravdu jako Damon; v podobě tygra má černou srst, když je člověk, nosí pořád černé oblečení a je smrtelně nebezpečný.) Já, fanoušek Damona (a Kišana), opravdu nechápu jak může Kelsey . . . no nic, přečtete si to sami. 
Opravdu doporučuji, celá tahle série je moje nejoblíbenější, jak možná víte, můžu to číst pořád a pořád a pořád dokola, a stejně mě to neomrzí. Vážně, přečtěte si to, stojí to za to.
Jinak, knížky jsou zatím 4, ale dočetla jsem se, že autorka plánuje pátou a možná i šestou. Jestli je to pravda, hned jak vyjdou, poběžím do knihkupectví a koupím si je, protože musím vědět, jak to bude pokračovat.
Plus je u mě i to, že jsou vydány nakladatelstvím cooboo, takže opravdu nemám co vytknout.

Žádné komentáře:

Okomentovat