sobota 4. února 2017

Série Loď mezi hvězdami

Loď mezi hvězdami

Milion sluncí

Všechny barvy Země

K této sérii jsem se vlastně dostala náhodou. Všichni v mém okolí vědí, jak miluji vzor Galaxy. Takže o Vánocích si na to můj táta vzpomněl a koupil mi knížku Milion sluncí, která mě naprosto uchvátila už díky tomu, jaký má obal. Až když jsem začala číst, došlo mi, že bude něco špatně. Nechala jsem to být a četla jsem dál. Až když jsem měla dočteno, podívala jsem se na internet a v tu chvíli mi to došlo: tahle knížka bylo pokračování. Takže jsem si koupila Loď mezi hvězdami, a když už jsem byla u toho, rovnou jsem si objednala i Všechny barvy Země, třetí díl. Všechny knížky mají naprosto nádherný obal  a navíc byly vydány mým nejoblíbenějším nakladatelstvím cooboo. 

Samotný příběh je taková klasika: Mladá dívka se rozhodne cestovat na planetu jménem Země Centauri spolu se svými rodiči. Let má ovšem trvat 300 let, proto ji i její rodiče zmrazí, aby tu dlouhou cestu přežili. Ovšem když se Amy (hlavní hrdinka) vzbudí, zjistí, že byla probuzena moc brzy a do přistání na Zemi Centauri zbývá údajně ještě 50 let. Během tří měsíců se stihne zamilovat do velitele vesmírné lodi, načež zjistí, že to on ji rozmrazil. 
Nepřipomíná vám to něco? No samozřejmě, film Pasažéři. Nevím, jestli byl film natočen podle této knižní série, ale vypadá to tak...
Každopádně, všechny knížky rozhodně stojí za přečtení a autorka Beth Revisová je rozhodně skvělá spisovatelka. Doufám, že nezůstane pouze u této trilogie a dočkáme se od ní dalších knížek a úžasných příběhů.

Žádné komentáře:

Okomentovat