neděle 19. února 2017

Tygrův osud

Čtvrtý a (zatím) poslední díl Tygří ságy.
Kelsey a její tygři splnili už tři úkoly bohyně Durgy a zbývá jim naplnit jen poslední, závěrečné proroctví, aby konečně zlomili kletbu. Jejich další pouť vede na Andamanské ostrovy, kde mají získat poslední Duržin dar - ohnivý bič - a s ním pak cestovat napříč časem, aby se pokusili porazit Lokeše, který je teď silnější a mocnější než kdy dřív. Na cestě je čeká spousta nebezpečí, bolestivých ztrát, ale také rozhodnutí, která mohou zásadně ovlivnit nejen splnění jejich úkolu, ale i osudy každého z nich . . .
Kniha začíná vězněním Kelsey v Lokešově sídle, kde je držena, aby se s ní Lokeš oženil a zplodili spolu mocného syna. Nechutná představa, ale naštěstí k ničemu nedojde, Ren a Kišan ji stihnou zachránit. Potom cestují do jakéhosi podzemního království ohně, kde se snaží přežít démony, fénixe, podivné jeskyně i chiméry. Poté se přesunou pomocí ohnivého biče do daleké minulosti, do doby, kdy ještě Durga nebyla bohyní, ale válečnicí, které je předurčeno porazit démona, kterého, jak později zjistí, Kelsey a tygři moc dobře znají...
Knížka je úžasná, a zároveň nic pro citlivky, já sama jsem brečela už asi když zbývalo 150 stránek do konce. Nejdřív to bylo opravdu opodstatněné, ale potom už jsem brečela jenom kvůli Kelseyiným rozhodnutím. Jak jenom může být taková . . . . . ??
Každopádně, je to opravdu super knížka (když nepočítáme pro mě hrozný konec, byla jsem potom tak naštvaná, že jsem se rozhodla posledních 28 stránek přepsat tak, aby to vyhovovalo mým představám o happy endu), a doporučuji si ji přečíst.
Co myslíte (kdo jste to už četl), bude další díl? Tenhle konec by mohl být definitivní, ale z ověřených zdrojů vím, že by opravdu měla vyjít další knížka, takže musím jen doufat . . .

Žádné komentáře:

Okomentovat