neděle 19. února 2017

Tygrova stezka

Tygrova stezka, druhý díl Tygří ságy.
Kelseyino poslední léto bylo šílené. Tak šílené, že by tomu nikdo nevěřil. Vedle toho, že musela bojovat s hordou zákeřných opic a putovat indickou džunglí, se zamilovala do Rena, tři sta let starého prokletého prince.
Teď musí znovu vyrazit vyrazit do Indie, aby pomohla Renovi a Kišanovi, jeho úžasnému mladšímu bratrovi, zlomit další část kletby.
Navíc oba bratři teď mohou být lidmi šest hodin denně a Kelsey se s nimi tak může víc hádat (nechápu), takže o zajímavé dialogy rozhodně není nouze.
Začátek knihy se odehrává v Americe, kam Kelsey odjela kvůli Renovi, načež za ní Ren přijede, a po něm i Kišan. Rena poté unesou poskoci zlého čaroděje Lokeše, který chce zabránit zlomení kletby (to on ji na ně uvalil). Takže Kelsey a Kišan nejenom že se musí pokusit zlomit kletbu sami, ale ještě k tomu musí zachránit Rena.
Já osobně bych se na Rena vykašlala a žila bych šťastně až do smrti s Kišanem. Ale samozřejmě to takhle být nemůže, takže Kelsey se celou dobu, co je s Kišanem, bojí o Rena, což brání Kišanovi, aby jí vyjevil, co k ní cítí.
Prostě nedokážu být nestranná a nemám Kelsey ráda kvůli její volbě. Ale to je čistě můj postoj, nevím, jak vy.
Máte radši Kišana nebo Rena? Napište mi do komentářů.
Každopádně, knížka je úžasná, zase jsem ji přečetla celou najednou, prostě jsem se nemohla odtrhnout.
Rozhodně si ji přečtěte, pokud jste už četli Tygrovo prokletí, je tam spousta nečekaných odhalení a na konci se stane něco, co úplně zvrátí běh událostí. Ale to už nebudu prozrazovat.

Žádné komentáře:

Okomentovat